دارندگی و برازندگی هیلتون

پاریس هیلتون ۲۷ ساله وارث هتل های معروف هیلتون ، کیف و کفش و حتی رنگ ماشین او نیز باید ست باشد

پاریس هیلتون برای کریسمس امسال یک ماشین بنتلی لوکس ۲۰۰ هزار دلاری صورتی رنگ خریده بود

ماشین بنتلی جدید کریسمس پاریس هیلتون

***

همانطور که هتلهای هیلتون در همه جای دنیا شناخته شده است، این خانواده نیز نان اعتبارش را می خورد.
جد پاریس، کنراد نیکولسون هیلتون بود که اولین هتلش را در سال ۱۹۱۹ خرید و همان نخستین حلقه هتلهایی زنجیره ای شد.

کنراد اولین هتل هیلتون را در سال ۱۹۲۵ در دالاس واقع در ایالت تگزاس بنا کرد و خیلی زود هیلتون به نخستین هتل زنجیره ای تبدیل شد که در دو سوی آمریکا گسترش یافت.

آقای هیلتون الگوی تجاری خود را روی مسافران کاسبکار متمرکز کرد که می خواستند یکی دو شب در یک شهر به قصد تجارت بمانند و شبها سرگرم شوند. این ایده چنان موفق از کار درآمد که آقای هیلتون به یکی از ثروتمندترین مردان دنیا تبدیل شد.

وی همچنین چند اقامتگاه صاحب نام دیگر را خرید، از جمله: فرانسیس دریک در سانفرانسیسکو، والدورف آستوریا در نیویورک و پالمر هاوس در شیکاگو.

آقای هیلتون در سال ۱۹۵۷ زندگینامه خود با عنوان “مهمان من باش” را منتشر کرد و سپس به تامین بودجه بورس رشته مدیریت رستوران و هتلداری کنراد هیلتون را در دانشگاه هوستون همت گمارد.

بعد از کنراد هیلتون، پسرش بارون زمام اداره شرکت را به دست گرفت. کنراد در سال ۱۹۷۹ جان سپرد و بخش عمده ثروتش را برای بنیاد خیریه خود به نام بنیاد کنراد نیکولسون هیلتون به ارث گذاشت.

یک پسر دیگر وی به نام کنراد جونیور ملقب به “نیکی”اولین شوهر الیزابت تیلور، هنرپیشه سابق هالیوود بود. این زوج در اوایل دهه ۱۹۵۰ ازدواج کردند.

 

زندگی هالیوودی

پاریس هیلتون که نوه کنراد جونیور است، در ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ در شهر نیویورک به دنیا آمد و از همان بدو تولد در ناز و نعمت پرورش یافت.

وی در نوجوانی به پای ثابت میهمانی های اشرافی در نیویورک و لس آنجلس تبدیل شد و خیلی زود بخاطر انتخاب لباس و رفتار غریبش توجه رسانه های شکارچی ستارگان نوظهور را جلب کرد.

بعد از گرفتن دیپلم دبیرستان، وی علاقه ای به کالج نشان نداد، برای همین در حوالی سال ۲۰۰۰ بود که پاریس هیلتون تصمیم گرفت مشهورتر از گذشته شود.

در نتیجه وی به مدل لباس تبدیل شد و اندک زمانی بعد در نمایش طراحانی مانند مارک بوئر و کاترین مالندرینو خودنمایی کرد. سپس در یک آگهی برای بوتیک ایتالیایی آیس برگ حضور یافت.

مجلات ملی آمریکا مانند جی کیو، ونیتی فئر و اف اچ ام نیزعکسهای پاریس هیلتون را به عنوان مدل چاپ می کردند.

در همین حال، وی همچنان در رادار رسانه های پاپاراتزی قرار داشت که درباره روابط واقعی و خیالی اش با ستارگان هالیوود مانند لئوناردو دی کاپریو و نیز خوانندگانی نظیر نیک کارتر از گروه بک استریت بویز گمانه زنی می کردند.

اما حقیقت این است که درباره رابطه ساده وی با این افراد که در میهمانی ها با همدیگر آشنا می شدند، بی اندازه غلو می شد. از همین رو پاریس هیلتون عقیده دارد این دسته از خبرنگاران و عکاسان “انسانهای سخیفی هستند.”

‘ بچه ننر’

وی به منظور جلا دادن به وجهه خود کوشید وارد جریان رسانه شود. از همین رو، در سال ۲۰۰۱ در کمدی “زولندر” اثر بن استیلر حضوری کوتاه در نقش خودش داشت. پاریس هیلتون همچنین همراه نیکول ریچی در مجموعه تلویزیونی “زندگی ساده” در شبکه فاکس به بازی پرداخت.

در این سریال واقعی وی برای پنج هفته زندگی اشرافی خود را کنار گذاشت تا با یک خانواده کشاورز در آرکانزاس زندگی کند. پاریس هیلتون درباره شیوه زندگی اش گفته است: “فکر می کنم بزرگترین باور نادرست درباره من این است که من بچه ای ننر هستم. اما اینطور نیست، کاملا برعکس!”

او در سال ۲۰۰۴ نیز در فیلم “پرورش هلن” در کنار کیت هادسون هنرنمایی کرد.

در کنار این، پاریس هیلتون در مقام زنی تجارت پیشه شروع به طراحی کیفهای شیک برای یک تولیدی ژاپنی به نام سامانتا تواسا کرد.

وی همچنین کوشید محصولات آرایشی به نام خود را روانه بازار کند، اما ناکام مان
نظرات 1 + ارسال نظر
جمشید سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://jamshid.ir

سلام.

از سایت من هم بازدید کنید. لینک های جالب از همه چیز و همه جا .

جمشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد