شباهت عجیب مرد اندونزیایی به اوباما!! (+عکس)







showimage.aspx?id=21622&t=y&w=300&h=200&type=1

یک مرد اهل اندونزی به علت شباهت فوق‌العاده که به باراک اوباما دارد، در یک برنامه تلویزیونی در نقش وی بازی کرد.
«الهام آناس» 34 ساله، اهل اندونزی بوده و از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با باراک اوباما ـ رییس جمهور منتخب آمریکا ـ دارد.
 

«آناس» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی اندونزی، اظهار کرد: به علت شباهت ظاهری زیادی که با رییس جمهور منتخب آمریکا دارم،‌ از من خواسته شد تا در نقش وی در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و به ایفای نقش بپردازم.

مادر آمریکایی اوباما به نام «آن دانهام» پس از آن که از شوهر کنیایی خود جدا شد، با یک مرد مسلمان در اندونزی ازدواج کرده و به مدت چهار سال در این کشور زندگی کرد.

«آناس» در ادامه یادآور شد: هنگامی که اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنده شد، همکلاسی‌ها و همکارانم مرا مجبور کردند تا همانند او کراوات ببندم و کت و شلوار بپوشم و با من عکس یادگاری می‌گرفتند و پس از آن بود که تصویر من به سرعت در اینترنت و سایت‌های مختلف پخش شد و من به عنوان بدل اوباما در جهان شناخته شدم.

من اگر واقعا به جای باراک اوباما بودم،‌ باعث تمام شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و فلسطین اشغالی می‌شدم و آتش‌بس دایم برقرار می‌کر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد