اهدای کاسه توالت به سفیر جمهوری چک در بلغارستان


انجمن جوانان بلغارستان در اقدامی نمادین و در اعتراض به توهین جمهوری چک به نماد کشورش،‌ یک کاسه توالت به سفیر چک در این کشور تقدیم کرد


به گزارش شبکه ایران به نقل از خبرگزاری "صوفیا"ی بلغارستان، سفیر چک در این کشور در اقدامی غیرمنتظره‌ از سوی مردم بلغارستان و در مراسم جشن آغاز دوران ریاست چک در اتحادیه اروپا که در هتل "شرایتون" در صوفیا پایتخت بلغارستان انجام ‌شده بود، یک کاسه توالت به عنوان هدیه دریافت کرد.

ارسال این هدیه به برگزاری نمایشگاه "Entropia" اشاره دارد که به مناسبت آغاز دوران ریاست چک بر اتحادیه اروپا، به سفارش دولت چک درمقر شورای اتحادیه اروپا در بروکسل افتتاح شد.


982750109_orig.jpg

در این نمایشگاه تابلوی بزرگی وجود داشت که در آن سمبل‌های کشورهای اروپایی به نمایش گذاشته شده بود، اما بخشی که به نماد کشور بلغارستان اختصاص داشت، به شکل نقشه این کشور بود که با توالت‌های شرقی ایجاد شده بود.


944850109_orig.jpg

این اقدام جمهوری چک به اعتراض بسیاری از مردم و رسانه‌های عمومی بلغارستان و ارسال این هدیه از سوی انجمن گفتگوهای آزاد باشگاه اجتماعی جوانان بلغارستان منجر شد. "مارتین کلپتکو" سفیر چکدر بلغارستان نیز با دریافت این هدیه و با تبسم ابراز داشت این هدیه را به "دیوید کرنی" مسئول برگزاری آن نمایشگاه افتضاح خواهد فرستاد.

گفتنی است دولت بلغارستان با توهین‌آمیزدانستن این اقدام، سفیر چک را برای ارائه توضیحات به وزارت امور خارجه خود فراخواند که منجر به عذرخواهی رسمی نخست‌وزیر چک شد

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.M0rtalKombat.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
بهترین سی دی هک در ایران
کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
برنامه تبلیغ در بلاگفا
و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
www.m0rtalKombat.com
www.MortalKombat.ir
با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
www.Padash.Mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد